2013. szeptember 13., péntek

Nem rész. "Búcsúzás"

Sziasztok! 
Tudom, hogy nem olvastátok sokan a blogom és ezért nem is fog szerintem senkit "sziven ütni" a dolog de sajnos abba hagyom az irást. Ennek több oka is van. És gondoltam fel is sorolom nektek:
I. Nem nagyon érdekelt senkit a barátnöimen kivül.
II. Nem vagyok valmi iró szellem és az irás nem is az én asztalom.
III. Nem tudtam magam beleélni a történetbe és valahogy mindig nehézkesen irtam a részeket.
 És az utolsó ok amit aki ismer már tudja, hogy elég lusta vagyok :D. És mivel tényleg nem az én sztorim volt nem is érdekelt egy idö után annyira mint mikor elkezdtem.

Igaz ez igy elég gáz, hogy újrakezdem és az elsö fejezetig jutok. Meg amugy a második fejezetbe is belekezdtem de nem birtam megirni igy a harmadánál/ felénél abbahagytam. Aztán nem jött ötlet és igy abbamaradt az is. Nem tudom, hogy mit csináljak a már meg lévö fejezetekkel. Lehet, hogy kiteszem hátha valakit érdekel de nem hinném. (Ha valaki szeretné irja meg és akkor kiteszem de lehet, hogy  le fogom törölni öket a gépemröl.) Azért sem szeretném kitörölni mert jóformán ez volt az elsö komolyabb ilyen jellegű blogom és azért valamennyire nekem bejött ez az irogatósdi meg, hogy igy valamennyire "megnyilvánultam".

DE nem kell aggódni! A blogot mindenképpen meghagyom nem törlöm ki! Egyrészt ugye a lustaságom miatt mert ha mégis kedvem támad irni ne keljen teljesen elölröl kezdeni, másrészt meg amit az elöbb mondtam: lehet, hogy egyszer csak kipattan az isteni szikra a fejemböl és lesz mit irnom ide. Bár az egyáltalán nem biztos, hogy fanfiction lesz de már vannak amolyan "vázlataim," hogy miröl is lehetne blogolni.

Szóval erröl ennyi lenne és remélem, hogy akik olvasták nem fognak nagyon haragudni.
Addig is amig nem jelentkezem legyetek rosszak és szófogadatlanok ;) :DD



Puszi: xxRozamundaxx

2 megjegyzés:

  1. Hát hogy megmondjam az őszintét, engem szíven ütött :( Sajnálom, hogy bezártál, én komolyan szerettem olvasni, de léccike legalább azt a részt hagyd fent, amiben én áradozok a sminkcuccokról x'DD Amúgy majd a suliban még jobban kitárgyaljuk a dolgot.. Holnap tali, puszi <3

    VálaszTörlés
  2. Lehet, hogy az eddigi összeset felteszem valahogy. :)) Majd még diskurálunk róla :)

    VálaszTörlés