2013. október 7., hétfő

Újrakezdés...

Sziasztok!
Most azzal a hirrel jöttem, hogy lehet nemsokára elkezdödik a blog. Újra xD.
Szóval az a lényeg, hogy kértem segitséget és kaptam egy számomra tökéletes sztori alapot.
Már csak a beleegyezésre várok, hogy elkezdhetem-e irni és még vannak simitások de nagyjából már össze állt a fejemben a kép. Remélem minél hamarabb el kezdhetem és a "segitöm" se fog megharagudni. Mert akárhogy is ez mégis csak az ö ötlete. Igy nekem se a legjobb de én személy szerint jobbat nem tudnék kitalálni. Max ha 20 évig gondolkodnék de lehet, hogy több xD
Akkor. Remélem tetszeni fog és nemsokára elkezdhetem az irást. Még lesz egy kis densing váltás is de ne számitsatok sokra :D
Mivel még az "engedélyem" nincs meg még nem köszönök semmit viszont az ihlet adó blogját kiteszem: http://fightthepain-tina.blogspot.hu/




Nemsokára jelentkezem. Addig is legyetek jók.
Puszi: Rozamunda xoxo

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése