2013. október 26., szombat

1. rész: A repülöjegyek



*ÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁ!* Hallottam egy sikítást. Kicsit megijedtem, mert még félálomba voltam. Gondoltam a barátnőm Jasmine látott egy pókot vagy valamit. Mivel nálunk aludt. Hát, még ha csak egy pók lett volna. A barátnőm pár másodperccel tüdeje erejének kinyilvánítása után hirtelen berontott a szobába és rám ugrott. Na, erre már kipattant a szemem.
- Te meg mit csinálsz itt éjnek idején?- Kérdeztem tőle kómásan.
- Anyukád mondta, hogy ideje lenne felkeltselek. És ha tudni akarod, reggel kilenc van.- Magyarázta Jas miközben végre lemászott rólam.
- És azt is mondta, hogy törj be a szobámba, mint egy üldözött indián és nyomj agyon?- Néztem rá még mindig nyúzottan.
- Nem. Csak gondoltam, ha már keltelek legyünk stílusosak.- Mondta majd kicsit nevettünk.
- Ha neked ez stílusos, akkor jó.
- Jólvanna nem kell kritizálni. :D Amúgy meg siess. Reggeli után megrendeljük a neten a jegyeket.- Erre már én is izgatott lettem. *magyarázat*: 4 hónap van hátra a suliból és már régóta tervezgetem, hogy egyszer elmegyek egy „világnéző körút”ra. És mivel nem szeretnék egyedül menni elhívtam a barátnőmet is. Szerencsére mindkettőnk szülei beleegyeztek és most itt a nagy alkalom. És mára beszéltük meg, hogy lefoglaljuk repjegyeket mert így valamennyivel olcsóbban megússzuk az utazást.*magyarázat vége*
Felkeltem a pihe-puha ágyikómból, kivettem a szekrényből valami otthoni laza cuccot és már mentem is a fürdőbe. Mikor lementem reggelizni anyu Jasmine-nel tette ki az asztalra a reggelit. Én persze a megszokott rózsaszín tálkámba kaptam :3




Reggeli után levittem a laptopom a nappaliba és anyuval keresgettük a repjegy eladó oldalakat (már ha így hívják :D).
-         Nézzétek! Az pont jó időpont lenne! És nem is drága a jegy.- Mutatott Jas a képernyőre.
-         Igen. Szerintem nektek pont jó időpont lenne akkor indulni. Akkor lefoglaljuk?- Kérdezte anya miközben rám nézett.
-         Nekem megfelel. Viszont 7-kor indul a gép. És egy órával előtte ott kéne lennünk. Nem lesz az egy kicsit korán?
-         Dehogy! Majd ha nem kelsz, feljövök hozzátok és ugyan úgy rád ugrok, mint ma.- Válaszolt „gonoszan” a barátnőm.
-         Jajj hát mi az, hogy szerintetek korán van! Én tuti fel tudok majd kelni időben! Ne legyetek ennyire kétkedőek!- Mondtam mikor meghallottam Jasmine-t. :D
-         Na, akkor ezt megbeszéltük. Most foglaltam le a nektek a jegyet. 4 hónap múlva indultok.- Csapta össze a tenyerét anyu.
-         Jasmine. Mindjárt felhívom anyukádat, hogy megvan az időpont. Addig ti nyugodtan elmehettek megünnepelni, hogy nemsokára bejárjátok a világot.- Vigyorgott anyu is csak úgy, mint mi.
-         Rendben. Akkor megyünk felöltözni és nemsokára indulunk.- Válaszoltam majd már fenn is voltunk a szobámban.

Hi! Remélem tetszett a 3. elsö rész :D. Igyekeztem és remélem, hogy majd minél többen fogjátok olvasni a blogom. A kövi részt lehet pár nap múlva hozom de pontos dátumot nem tudok mondani.
Addig is míg nem vagyok legyetek jók. :*
-Rozamunda-

1 megjegyzés:

  1. Szuper, szuper és csodálatos!
    Imádtam, főleg az eleje volt a hatásos :DD
    Érdemes volt rá várni, mert nagggggggyon jóóó lett! ;)
    Imádtam! <3
    Puszi: mindenki, aki eddig voltam :p

    VálaszTörlés