2013. november 30., szombat

4. rész: Mi is lehetne szebb mint Olaszország? *----*




Reggel elöbb keltem mint a barátnöm. Fél 8-kor, ami furcsa mert ö szokott elöbb fölkelni. Na mindegy. Gondoltam nem ugrasztom ki rögtön az ágyból. Biztos jobban igénybe vette öt az idöeltolódás. Kimentem a kis erkélyre ami a szobánkból nyilt. Megint megcsodáltam a kilátást. Gyönyörű volt. Ott álltam és néztem ki a fejemböl, a gondolataimba merülve. De pár perc után, barátnöm nyöszörgése rántott vissza a valóságba. Azt jelenti ébredezik. Vissza mentem a szobába és láss csodát. Álmos szemekkel ült az ágyon és nézett rám.
- Hát te, hogy hogy fenn vagy? Azt hittem te vagy az álomszuszék.- Mosolygott rám halványan. Neki még korán van. De ha majd megint megcsodálja a kilátást az erkélyröl mindjárt élénkebb lesz. ;)
- Hát úgy látszik kedves Jasmine most te birtad tovább. De ez még koránt sem közeliti meg a rekordom- Nevettem kicsit. Ö is nevetett majd kimászott az ágyból.
- Szerintem öltözhetünk és készülödhetünk. Menjünk le reggelizni.-Bújt bele a nyuszis, szörös mamuszába.
- Jó ötlet! Akkor megyek fogat mosni.-Mondtam azzal bebaktattam a fürdöbe. Egy gyors fogmosás, arcmosás, fésülködés egy enyhe smink és 10 perc alatt kész voltam. Bementem a szobába és Jas már végzett az öltözködéssel. Épp a telóját birizgálta.
- Kész vagyok. Mehetsz. Amugy mit csinálsz a telefonon?-Kéreztem.
- Csak kiirtam twitterre hogy milyen jó hogy itt vagyunk.-Beszélt óriási vigyorral.
- Na ez jó ötlet. Én is adok majd életjelet magamról.-Ezzel ö bement a fürdöbe én meg elkezdtem kutatni a ruháim között.
Bégül erre a választásra jutottam:

Jas meg igazi "Olaszos" öltözékbe bújt(legalább is nekem olaszos:)):



Mikor végeztünk lementünk az ebédlöbe. Már voltak páran. És szinte mindenki más nyelven beszélt. Olyan jó érzés volt :3 Bár igaz, hogy nem nagyon értettem semmit de tök jó volt hallgatni a különbözö akcentusokat. :)
Leültünk egy asztalhoz és rendeltünk. Nagyon finom kaját hoztak.:



Miután megettük odamentünk egy "pulthoz" (bocsi. Nem tudom mi a neve :D) gondolván ha már itt vagyunk igyunk is valami "tartalmasabb"at. 



Igy választottunk egy finomnak tünö bort amit majd ki is hoztak. Itt olyan szép volt minden!! :$





Mikor abbahagytuk a borozgatást  még mindig teljes extrázisban mentünk föl a hotelszobába. Ma még vár ránk egy városnézés. Alig várom. A busz 9 kor indul, nem messze innen van, egy megálló helye. Igy kb van még fél óránk. Gyorsan még feltettem töltöre a mobilom és a fényképezö gépem is, hogy majd rengeteget tudjak fotózni és tuti ne merüljenek le. Majd a táskámba bepakoltam jegyzetfüzetet tollat meg miegymást. Bementem a fürdöbe lecsekkolni a sminkem. Még egyszer átszaladtam a számon a szájfényemmel mert evés közbe lejött, és késznek nyilvánitottam magam. Mikor kimentem Jas már izgatottan sétálgatott föl-alá a szobában.
- Na végre! Most már menjünk.
- Oki.- Feleltem. Kihúztam a töltöröl a telóm és a gépem, bedobtam öket a táskámba és már mentem is.
Szerencsére csak ugy öt percet kellett várnunk és már jött is a busz. És nyitott tetejű!! *---* Mondanom sem kell amint kifizettük a jegyeket megfogtam a barátnöm kezét és villám gyorsan felszáguldottam vele a busz tetejére.
- Awwhh.... It's amazing!- Kiáltottam el magam mire mindenki rám nézett. Bár nem voltak sokan.
- Bocsánat. Csak egy kicsit izgatott. Most vagyunk itt elöször.- Mondta a barátnöm az embereknek és lehúzott egy székbe miközben én csak egyfolytában forgattam a fejem és néztem az elsétáló embereket az utcán.
- Nem meg mondtam, hogy ne feltünösödj?- Kérdezte Jasmine komolyan.
- Ez nem feltünösködés. És nem.- Mosolyogtam rá. Most olyan jó kedvem van.
- Akkor most mondom.- Boxolt bele a vállamba vigyorogva. Tudtam, hogy ö is izgatott. Látszott rajta.
- Értettem anyu.- A szám még mindig nem volt képes alapállásba helyezkedni. Mindig felfelé kunkorodott. Most radirral se tudnák letörölni az arcomról a vigyort.
Ez még csak fokozódott mikor megérkeztünk az elsö látványossághoz. Én azt hittem összeesek. Borzalmasan gyönyörű volt itt minden Veronában. Egyszerüen hihetetlen. Csináltam is "pár" képet:





Mondanom sem kell. Egyszerűen azt se tudtuk, hova nézzünk csodálatunkban. Hát igen. Ilyen nálunk nincs. Majd, Verona után busszal elmentünk a szintén fantasztikus Firenzébe.



Duomo (templom)
Öreg hid
 
Boboli-kert
Palazzo-Pitti (Pitti-palota)
Pizza della Signoria

Már kezdett esteledni. Ekkor értünk el a Santa Maria Novella-bazilikához. Szintén gyönyörű volt:


Santa Maria Novella-basilica

Majd este vissza tértünk Veronaba még egy esti gyors busz-útra. Hát mit ne mondjak. Csak azt tudom mondani mint az elöbb vagy 1000-szer. AWESOME!!!!!! Igy este is, kivilágitva valami iszonyat gyönyörű volt ez a város.





Nem vártuk de sajnos vége lett ennek a csodás napnak. Én személy szerint nagyon élveztem. Gyönyörű helyeken voltunk és rengeteg mindent tanultunk. Még a szállodában elmentünk vacsorázni. Megint fincsi pizzát kértünk. :3 Majd mikor fölértünk kiszakadt belölünk a sikitás. Egyszerüen már nem birtuk tovább. Vágom én, hogy ez a magaviselet vagy az 5 évesek szintjén van de mi ilyenek vagyunk :D
- ÁÁÁÁÁÁÁÁ!!!!!!! El sem hiszem, hogy Olaszország ilyen szép!!- Visitott a barátnöm.
- És mi még csak kevés helyen voltunk. El tudod ezt hinni?!-Persze csak költöi kérdésnek szántam. Én is nagyon fel voltam pörögve. Majd egymásba karoltunk és ugy tarottuk egymást mi ki nem ugráltuk magunkat.
- Na akkor én megyek fürödni.- Mondta Jas és már el is tűnt az ajtó mögött. Én meg ugyan úgy tettem mint Jasmine reggel. Lefeküdtem az ágyamra és ezerrel irogattam a tweeteket meg töltögettem fel a képeket instagrammra. Mikor eszembe jutott, anyuéknak is küldtem egy üzit a mai napunkról meg arról, hogy milyen szép is ez a hely meg, hogy jól vagyunk. Mire elküldtem Jas már ki is jött a fürdöböl. Bementem lemosakodtam majd már feküdtem is be az ágyba. Álmomban is visszajádszódtak a mai nap gyönyörűséges helyei. Bámulatos egy nap volt.

Sziasztook!!! Remélem tetszett ez a rész és azt sem bánjátok, hogy ennyi kép van benne. Bevallom még én se voltam Veronába se sehol külföldön de miközben ezeket a képeket kerestem és tettem be rájöttem, hogy mindenképp egyszer el kell jutnom Olaszországba.Megint csak szeretném kérni, hogy ha láttátok akkor a véleményetek szerint pipáljatok vagy irjatok megjegyzésbe vagy chatbe. So. Again. I hope you enjoyed it and see you soon. Bye! :) :* (És a néhai angol részek várhatók lesznek, ugyhogy ne "ijedjetek" meg)
-Rozamunda-

2 megjegyzés:

  1. nagyooooooon jó lett!!!kövit :D

    VálaszTörlés
  2. szupiiii :)))))
    (Y) (Y) (Y) (Y) (Y) (Y) (Y) (Y) (Y) (Y) (Y) (Y)
    majd siess a kövivel ;) <3

    VálaszTörlés