2013. december 6., péntek

5. rész: CICCAA!!!! :33




...
Verona után Párizs következett. -még az induláskor beszélgettünk Ashley-vel, hogy majd kijön értünk a reptérre. Ki is jött. Nagyon jól elvoltunk. Sokat nevettünk és Ashleynek köszönhetöen RENGETEGET vásároltunk :D Hát igen. Ha valamiben Ash jó az a vásárlás. És ez, az évek alatt amig már nem velünk élt nem változott. Rengeteg csodás helyet megmutatott és nagyon finomatak ettünk :3 Négy napig maradunk összesen Párizsban. Az ötödiken már megyünk. Ez a negyedik nap. Reggel. KORÁN reggel arra ébredtem, hogy Jasmine és Ash ráncigálnak ki az ágyból 8 ÓRAKKOR, állitásuk szerint azért mert ök már egy ideje fenn vannak és nem birják nélülem. Tudom, hogy nélkülözhetetlen vagyok de azért ennyire nem lehetek népszerű. De hát úgy látszik, without me már nem is élet az élet. Nehezen birják.:D Majd mikor még mindig zombi voltam pedig már elöttük "álltam" jobban mondva Ashley tartott, hogy ne kerüljek közelebbi kapcsolatba a földdel mint hogy rajta állok, akkor észrevették, hogy ha nem cselekednek ez az én részemröl egész nap igy fog menni, elkezdték énekelni Justin Biebertöl az "As long as you love me"-t. Nem is kell mondanom. Ezt a sebet örökre hordozni fogom :D Beleégett a tudatomba. Még szerencse, hogy viszonylag erös vagyok, különben...... Mikor már konkrétan könyörögtem, abbahagyták tekintve, hogy már fel voltam ébredve teljesen.  Ekkor kimentek a szobámból és miután én megmostam a fogam és valamennyire emberi külsöt varázsoltam magamnak visszatértek. A kezük a hátuk mögött volt és gonoszan mosolyogtak rám. Az elsö ami átfutott az agyamon, hogy: 'Hova kerültem?' 'Ebböl már semmi jó nem sülhet ki'. És ekkor odajöttek hozzám és elövették a kezeiket. Elkezdtek párnákkal püfölni. Én semmit sem tudtam tenni csak a kezeim a fejemhez emeltem és próbáltam kikerülni az ütéseiket.
- Ezt azért amiért nem tetszett a reggeli koncertünk! Tudod, hány rajongónk lett volna szivesen a helyedben? - És ingyenes volt! Hálátlan kölyök! De most megfizetsz!-Nevettek. Uram, Anyám. Ha tudom, hogy ez lesz belöle..... Várjunk. Akkor is mondtam volna nekik, hogy hagyják abba. Borzalmas volt.
- ÁÁÁÁÁÁ.-Sikitottam és "teknöc üzemmódban"-ami annyit takar, hogy begörnyedne és a kezeimmel a fejemet takarva- futottam ki a szobámból. Majd utána már hagytak öltözni. Aznap megittunk egy kávét és beszélgettünk, hogy sajnos holnap már mennünk kell. De még vár ránk rengeteg csodás hely. Még elmentünk egy játszótérre is. Na igen. Tartjuk a szintet :D Nem voltak sokan de a szülök akik az 5-11 éves gyerekeikkel jöttek a játszótérre elég furcsán néztek ránk, hogy megrohamozzuk a hintákat meg a csúszdát. És mivel Ash is velünk volt, hogy is maradhatott volna ki a vásárlás?:D Bár most csak "window shopping"oltunk és csak mikor megéheztünk, vettünk kaját. Majd eszembe jutott az amin egész héten gondolkodtam itt Párizsban. Nem is értem miért nem mondtam még a barátnöimnek. Most viszont itt volt az alkalom.
-Hé! Figyeljetek.-Mondtam nekik mire rögtön abbahagyták a beszélgetést és felém fordultak.
-Annyit akarok mondani, hogy emlékeztek még Grace-re?-Kérdeztem, de úgy is tudtam a választ. Viszont ez jó bevezetö volt a mondandóm számára.
- Persze! Szinte vele nöttünk fel.- Mondta Jasmine és Ashley csak egyetértöen bólogatott.
- Tudom. Na de azt akarom ebböl, kihozni, hogy ugye holnap mi már utazunk el Stockholmba.-Néztem Jasminere.- És nemrég láttam Grace instagrammján, hogy jelenleg ott lakik. Meg arra emlékeztek, hogy mennyire szerette a cicákat?- Beszéltem mindent tudóan.
- Igen. Odáig volt értük. Emlékszem még mikor nekünk is volt anno' Londonban mindig a cicát nyúzta.-Mosolygott Ashley ahogy visszaemlékezett. Én is emlékszem rá. Mindig mikor átmentünk Ash-ékhez az volt az elsö kérdése: "Hol van a cica?"
- Na, és én már beszéltem vele és megdumáltuk, hogy vele is fogunk találkozni, ugyhogy az már le van zsirozva, viszont úgy gondoltam, hogy ha már megyünk és olyan régen láttuk, meg tekintve, hogy mennyire szereti a cicákat, gondoltam vehetnénk neki egyet. Már úgy sem gyerek se ö se mi. És akkor Ashley, te mutathatnál egy menhelyet és majd még veszünk egy állathordozót is.- Fejtettem ki, fenomenális ötletemet.
- Húú. De okos vagy. Szerintem király ajándék lenne neki. De ha átadjátok, majd mondjátok, hogy én is küldöm neki.-Mondta Ashley és elég izgatott lett.
- Köszi. És mindenképpen mondjuk, hogy te is benne voltál a buliba. Föként azért mert ha mégse jönne be majd rád fogjuk, hogy te találtad ki.-Nevettem fel.
- Na. Szerintem is király ötlet. Akkor szerintem indulhatnánk is.-Csapta össze a tenyerét Jas és elindult valamerre.
- Öö... Hé Jas!-Kiáltott utána Ashley.
- Igen?-Fordult vissza a másik barátnöm.
- Az állatmenhely arra van.-Mutatott az ellentétes irányba Ash.
- Ja igen. Tudtam én.-Nevetett Jasmine és vele együtt mi is. Majd mikor oda értünk választottunk egy nagyon aranyos kiscicát. Legszivesebben megtartottam volna magamnak. Olyan édes volt.


Majd gyorsan elmentünk a cicával egy állatkereskedésbe ahol az eladónö nagyon kedves volt és megjegyezte, hogy nagyon szép cicánk van majd még egy kis aranyos pórázt is vettünk neki meg egy kevés, kaját, hogy holnap kibirja az utat és ma se feküdjön le üres gyomorral. Miután hazavittük Ash-hez mivel nálunk a szállodába nem lehet állatot bevinni mi is elmentünk a szállodánkba majd eltettük magunkat másnapra.

Na Ciao Amigas újra! ;) Ti még nem tudjátok, mire kell a cica de én igeen! hmmmmm... *önelégültvigyor* Remélem tetszik ez a rész. És már mondom, hogy nem kell sok, hogy a fiúk is következzenek a történetbe. Hisz ismeritek a mondást: Türelem 1D-t terem :D Anyám. Bocsi, de most nagyon jó kedvem van.  És megint szeretném felhivni a figyelmeteket mivel szerintem csak igy figyeltek rá, hogy: kérlek, pipáljatok, vagy kommenteljetek vagy irjatok a chatbe. Nagyon örülnék neki, ha adnátok jelét, hogy olvassátok a blogom. Köszi, hogy elolvastátok a részt :))
Arrive derci!
 -Rozamunda-

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése