2013. december 13., péntek

6. rész: A repülöút és Stockholm repülötere

Na, Hola Signoras! Hiányoztam mi? (ugy se olvassa senki de azért reménykedni csak lehet:D) So. The next stop is Margit hid, Budai hidfö. Na jó hagyjuk :D Ez csak a villamoson hangzik jól :DD Na de most tényleg. Az a lényeg, hogy tudom, hogy ez a rész NAGGYON rövid lett. És mégpedig azért mert:.......... He he he. Nem mondom eeelllll!! :P (NéhamégénismegijedekmagamtólxD) Az a lényeg, hogy ez a rész direkt lett ilyen rövid. És a rövidsége miatt is meg alapból is nemsokára lesz új rész ugyhogy erre majd nem kell 1 hetet várni.



Reggel korán keltünk majd egy isteni reggeli után a szálloda ebédlöjében (ami nekem nagyon fog hiányozni) hivtunk egy taxit majd az ki is vitt a reptérre. Nagyon izgatottak voltunk (megint) ugyanis egy újabb gyönyörű városba fogunk menni. Ezúttal Északabbra ami annyit tesz, hogy még igy nyáron is hűvösebb van. Ami nekem kedvez, ugyanis nagyon szeretem a hosszabb, melegebb ruháimat. És ugye most már 3-an vágtunk neki a rapülöútnak. A cicának még nincs neve, gondoltam majd ad neki nevet Grace. A cica nagyon aranyos és a taxi utat is jól tűrte. Remélem ez a repülövel sem lesz másképp. A taxiban még megbeszéltük, hogy milyen szépek voltak a helyek eddig és, hogy mennyire várjuk már a többi utat is. Hiába, hogy még rengeteget fogunk utazni repülövel. Tuti mindig ugyanolyan izgatottságot fogunk érezni. Elvégre Veronába és Párizsba menet is 'the same' volt. :D Nem tudom annyira milyen lesz Stockholm mivel arról inkább Jas mesélt de tuti az is nagyon jó hely. Miután kiszálltunk a taxiból és fizettünk is, elindultunk a csomagjainkkal meg a cicával Stockholm irányába. Hát igen. Itt az ideje megint egy hosszú repülöútnak. De ez valahogy nem birt lelombozni. És Jasmine-nek is fülig ért a szája csak úgy mint nekem. Elintéztük a fontos dolgokat és a cicát is oda vittük ahova kell majd, felszálltunk a gépre. Ott ugyan úgy a megszokott dolgokat csináltuk: rágcsa elö, poziciócsre, füles+teló elö, zene bekapcs, és már el is merültünk a saját kis világunkba. Azt tudom, hogy egyszer odajött hozzánk egy stewardess és mondott valamit Jas-nek de ö az ég-világért sem lett volna hajlandó kivenni a füléböl a fülhallgatót igy csak mosolygott és bólogatott. Én viszont a nö arcából azt véltem felfedezni, hogy kérdezett valamit és a választ várta volna de aztán gondolom magában lerendezte annyival, hogy "Ezek a mai fiatalok már azt se tudják mi a illem" vagy valami ilyesmivel. Nem tudom, hogyan de ezen a repülön képes voltam elaludni, pedig azt hittem nem fogok tudni. Na de ennek is el kellett jönni egyszer.:D Arra ébredtem, hogy a barátnöm rázogat, hogy keljek föl mert megérkeztünk. Miután kiszálltunk a repülöböl elmentünk a csomagokért majd megindultam, hogy megkeressem azt a helyet ahol az állatokat "adják ki" (bocsinemtudtamjobbat:D). Majd hirtelen neki mentem valakinek. Egy lány volt. Megfordult és na kit véltem fölfedezni? Grace állt elöttem teljes életnagyságban. Ez nem is lenne rossz de most Jas-zel, hogy magyarázom ki magam, hogy a böröndjeimmel még el kell mennem valahova. Na majd csak lesz valami. Miután megöleltük egymást és a szokásos "Már ezer éve nem láttalak, Mizu?, Jól vagyok, majd ha megérkeztünk mindent elmesélek stb." eszmecserék után kezdödhetett a "Big Deal", hogy nekem miért is kell elmennem ahova nem jöhet velem Grace. Na igen ez vicces lesz.

Remélem azért ez a csekély, semmit mondó rész is tetszett nektek és ha olvassátok kérném a komikat vagy a chatbe a próbálkozásokat, hogy vajon ezt a részt miért irtam ilyen rövidre. Na de ennyi elég is belölem. Arrivederci:

xxRozamundaxx

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése