2013. december 20., péntek

8. rész: Jó tudni :D

Először is: BOLDOG, BÉKÉS KARÁCSONYT KÍVÁNOK MINDENKINEK! És  BOLDOG ÚJ ÉVET! Remélem szép Karácsonyotok lesz és mindenki ki tud majd kapcsolódni. És ugye semmit se fog tanulni senki :D Remélem tetszik majd a rész és akkor nem is tépem tovább a szám:



- FLEURRRRR!!!!- Ordított a barátnőm. Na nem is kell mondjam milyen érzés volt a kiabálására felébredni..... A legrosszabb ellenségemnek se kívánnám :D. Gyorsan kiugrott a szemem nem beszélve a szívemről. Ez egy kisebb fajta shock.
- Mi vaan? Ha nem találod a wc-t ne engem ébresztgess!- Mordultam rá álmosan majd miután visszaállt a légzésem és a szívverésem is visszadugtam a fejem a párnába és úgy vártam a mondandóját.
- Beszélnünk kell.- Mondta. Hát nem kertel az biztos.
- Ez elég furcsa. Nekem úgy tűnik csak neked kell beszélgetni. Én meg zombi vagyok ugyhogy ha nem óhajtasz elmenni és mással beszélni, sajnálom de az ellenállásomba fogsz ütközni ugyanis fáradt vagyok.- Mondtam rekedt hangon. Reggelente nem megy nekem a hangképzés.
- Hát márpedig beszélgetni fogunk.- Közölte és lehúzta rólam a takarót. Na jó. Ez aljas húzás volt.
- Mmmm!!- Morogtam és a kezemmel hadonásztam, hátha megtalálom a meleget adó puhaságot de nem találtam. Felemeltem a fejem és megláttam Jas-t a takarómat szorongatva.
- Naa! Add vissza!- Mondtam mint egy kisgyerek.
- Nem. Beszélgetni fogunk. Meg amúgy is tíz óra. Itt az ideje felkelni, Csipkerózsika.- Szólalt meg újra. Áhhh.. Ez nem igaz. Már rendesen aludni sem hagyják az embert.
- Jó.- Adtam a kurta választ majd kikeltem az ágyból és a fürdőbe csoszogtam. Fogat mostam meg miegymás majd mentem ki a barátnőmhöz aki csak ravaszul mosolygott.
- Te jó ég. Mi lesz ebből.- Mondtam ki hangosan mire csak gonoszul felnevetett.
- Nos. Kedves barátnőm, ha már így elkészültél csak szeretném közölni, hogy 10 perc múlva jön értünk egy taxi és elmegyünk Grace-hez. Utána meg Zayn Malik jön értünk Grace-hez délben. Amúgy mindjárt tíz óra van.- Na itt volt az a pont ahol én azt se tudtam merre állok arccal. Az komoly?!
- WHAT?!- Kérdeztem, felháborodottan.
- Grace-nek megígértük, hogy elmegyünk ma hozzá és Zayn Malik meg hívott amíg aludtál én meg még mindig nem hittem neked meg mivel nem vetted fel te a telefont ezért leszerveztem vele egy találkát.
- Akkor most sietnem kell?- Kérdeztem könyörgően annak reményében, hogy csak viccelt.
- Igen. Jól értelmezted. És most mars öltözni mert a taxi nem vár.- Mondta majd kilépett a szobámból.
Hát ez nagyon fajin. Öltözhetek, sminkelhetek 10 perc alatt. Nagyon köszönöm Jasmine Artmenson.
Miután 3 perc telt el azzal, hogy nem tudtam mit vegyek fel gyorsan kikaptam valamit, rohantam sminkelni és pont a teendőim végeztével láttam meg Jas-t az ajtómban.
Ő ezt viselte:





Én ezt vettem fel:




Majd már mentünk is mert a taxi dudált, hogy megérkezett. 5 perc kocsikázás után meg is érkeztünk Grace házához ami még mindig olyan szép mint tegnap volt. Becsöngettünk.
- Sziasztok! Gyertek be!- Köszöntött mosolygósan Grace.
- Szia!- Köszöntünk Jasmine-nel. Mikor beléptünk és levettük a cipőnket rögtön odajött hozzánk Grace új kedvence és hozzánk dörgölőzött. Olyan aranyos.
- Hát szia neked is!- Köszöntöttem és megsimogattam a fejét.
- És tényleg. Már találtál neki nevet?- Kérdezte Jas és a barátnőnkre néztünk.
- Úgy gondoltam lehetne Matilda a neve.- Nevetett Grace. Mire mi is elkezdtünk kacagni.
- Na jó nem. Szerintetek a James Bond jó lenne?- Nézett vissza ránk.
- Hát. Tekintve, hogy kislány. Nem hinném.- Kuncogott föl megint Jas.
- Hát ez is igaz- Szontyolodott el.
- Szerintem attól még nem muszáj neki lány nevet adni! Mit szólnátok Michael Jackson-hoz? Úgy is mindig azt hallgattuk régebben.- Kérdeztem ezúttal én.
- Na. Nekem tetszik!- Mondta Jas is. Na egy szavazat már az enyém.
- Szerintem se rossz. Akkor majd menőzhetek, hogy itt van a házamban Michael Jackson.- Nevetett fel ismét Grace és mi is követtük a példáját.
- Jacko! Gyere ide!- Kiáltotta Jas és a cica meg is jelent.
- Isteni jel! Én mondom.- Közben a égre néztem és újra kitört belőlünk a kacagás.
Majd még rengeteget beszélgettünk utána meg elvitt Grace minket egy helyes kis kávézóba majd még sétáltunk egy kicsit a szép Stockholmi utcákon. Utána vissza mentünk Grace lakására mert nemsokára jön Zayn. Még egy picit beszélgettünk majd csöngettek.

Sziasztok! Tudom, hogy elég rövid lett de legalább van. Meg addig amíg nem jön új rész gondolkodhattok, hogy vajon mi lesz ;) Remélem tetszett a rész.
Üdv:
XxRozamundaxX

2 megjegyzés:

  1. Nagyon tetszik... siess a kovivel....

    VálaszTörlés
  2. Jujj :3 de jó, hogy irtál. Nagyon sokat jelent *---* És örülök, hogy tetszik :)

    VálaszTörlés