2014. január 21., kedd

10. rész: Trója meghódítása lv 99999



Reggel arra keltem, hogy valaki a képembe szuszog. Na ki más is lett volna mint az én drága barátosném, Jasmine?
- Te jó Isten!- Kiáltottam fel. Az arca két centire volt az enyémtől és vadul vigyorgott.
- Te meg mit keresel itt? Már Stockholmban sem lehet nyugta az embernek?!- Kérdeztem felháborodottan miközben felültem az ágyon.
- Jól van na. Ne szedd le a fejem.- Vigyorgott még mindig.... Valamit akar az biztos.
- Okay. Ki vele.- Ásítottam el magam. Ő csak fölhúzta a fél szemöldökét.
- Miért hiszed azt, hogy mindig hátsó szándékkal ébresztelek föl?- Vont kérdőre, mintha rosszat mondtam volna.
- Mert mindig csak akkor keltesz föl?- Húztam fel én is a szemöldököm. Tudom, hogy csak tetteti a hülyét. Máskor örül, hogy nem beszélek egyfolytában és hagy aludni.
- Na jó. Tényleg van valami.- Ismerte be.Ez az! Egy, null a javamra. Na ezért már érdemes volt felkelni. De még ki tudja mi lesz ebből. Én csak kérdőn meredtem rá.
- Nemrég Perrie felhívott, hogy nem lenne-e kedvünk egy csajos napot tartani az 1D barátnőkkel és a Little Mixel. Persze rögtön igent mondtam. Három órád van elkészülni. Ide jönnek, mivel mi nem nagyon ismerjük a környéket.- Magyarázta nagy gesztikulálások közepette. De jó! Nem is gondoltam, volna, hogy ilyen hamar keresni fognak. Bár azt se hittem, hogy Zayn valaha keresni fog úgyhogy nincs mit mondanom. Tökre megörültem ennek. Így legalább még jobban megismerhetjük egymást és a fiúkról is többet tudunk meg. 
- Ja és még valami. Grace sajnos most nem tud jönni, mivel a szüleihez látogat Jackoval együtt. 
Egy bólintással elintéztem a dolgot, majd már futottam is a fürdőbe. Fogmosás, arcmosás, haj igazítás, pici smink és már kész is voltam. Kimentem az apró nappalinkba ahol Jas tévét nézett. Leültem mellé, mire fölállt és felém nyújtotta a kezét.
- Most mi van?- Kérdeztem értetlenül.
- Menni kéne reggelizni. Gyere.- Fogta meg a kezem és fölhúzott. Mikor kiegyenesedtem megkordult a gyomrom mire mid ketten fölnevettük. Elindultunk a hotel étkezőjébe ahol nagyon finom reggelit kértünk.

én kajám + Jaminenek is egy croissant:

Jasmine "süti félesége". De azt mondta, nagyon finom:

Miután megettük az incsi-fincsi reggelinket, volt még egy óránk a lányok érkezéséig. Így beültünk tévét nézni ahol csak hablaty ment amit mi nem értettünk, de végül egy természetfilmnél állapodtunk meg. Azt úgy se kell nagyon hallgatni.
...
Ültünk egy ideje mikor az oroszlán és az antilop kergetőztek. Persze mi Jas-zel az antilopnak szurkoltunk és nagyon izgalmas volt. Erre pont megszólal a telefon.  Megugrottunk és én elindultam a vonalas telefonhoz, ami az ajtó mellett volt. A portás nő szólt, hogy megérkeztek a lányok. A tévében is pont megállították a jelenetet, míg beszélt a narrátor. Jasminenel össze néztünk, majd fájó szívvel kikapcsoltuk a tévét. Miközben mentünk le, megvitattuk, hogy szerintünk megmenekül-e az antilop vagy sem. Ez már örök rejtély marad. Lent már várt ránk, cirka hat ember. Ugye Danielle, Eleanor, Perrie meg még a többi Little Mix tag. Mind kedvesen mosolyogtak ránk. Megöleltük egymást a csajokkal és a többieknek is bemutatkoztunk és mondtuk, hogy sajnos Gracenek nem volt alkalmas.
Először elmentünk vásárolni, majd megnéztük a Royal Swedish Operát. Kívülről is szép volt, viszont sajnos be nem mehettünk. De az opera mellett voltak képeslapok és ott le voltak fotózva a beltéri részek is. Nagyon szép volt.











Még beugrottunk a Starbuksba is egy kicsit pihenni, mert elég sokat sétáltunk és beszélgettünk. Sok minden kiderült a lányokról és az 1D-ről is. Például, hogy Louis mennyire szereti a répát, meg, hogy ha Liam nem lenne, a fiúk már a sitten ülnének. Ezen elnevettük magunkat. Tök jó címlap sztori lenne: A One Direction csendháborítás, birtokháborítás és közveszélyes viselkedés miatt a vádlottak padjára került!
A lányok később felvetették, hogy menjünk át a fiúkhoz és rendezzünk pizsama partyt. Végül nem törődve a szállodával bele mentünk. Danielle lerendezte a fiúkkal majd egy gyors összecuccolás után elmentünk megint az 1D házba. Most-már, hét lánnyal az oldalamon léptem be a fiúk "házának" küszöbét. Bár én ezt inkább mondanám luxus apartmannak de hát ugye aki megteheti, és ez nem is baj mert így élvezhetem a látványát.  Mondjuk az is igaz, hogy a mi kis szállodánk is szép de ez azért másabb. Már vagy este felé hét óra lehetett, így a fiúk rendeltek pizzát vacsorára, majd kezdődhetett a buli.
- Na, lányok? Mit csináljuk most? Pizsit vegyünk és mehet a párnacsata?
- Meg igyunk málna szörpöt csokis keksszel?
- Vagy sminkeljük ki magunkat?- Mondta Louis, Harry és Zayn egymás után lányos hangnemben.
- Ha ha. You're so funny.- Ironizált Perrie, miközben a fiúkra nézett szúrósan.
- Én már tudom! Nézzünk romantikus filmet százas zsepicsomagokkal!- Kiáltott föl Niall is mire mindenki nevetni kezdett.
- Mi nem fogunk ilyeneket csinálni!- Nyújtotta ki a nyelvét Jesy a fiúkra.
- És amúgy is. Egy embernek nem elég csak a százas csomag.- Mondtam mélyen az ír fiú szemébe nézve.  Lehet kicsit több ideig, ugyanis elvesztem a kék tekintetében. Mondjuk ő is nézett. De mikor ráeszméltem, gyorsan elkaptam a tekintetem és nevettem a többiekkel együtt. Majd mi lányok felálltunk az asztaltól és a nappaliba indultunk a táskáinkkal együtt. Zayn, Niall, Liam, Harry és Louis úgy jöttek utánunk mint a kiskacsák. 
- Khmm. Mi pizsama partyt fogunk tartani.- Köszörülte meg a torkát Danielle célzóan.
- We know. Hisz mondtátok.- Válaszolt Louis vigyorogva.
- És ez azt jelenti, hogy TI- nyomatékosította meg a "ti" szót Jade- elmentek szépen.
- De miért?- Biggyesztette le az ajkát Liam és a többi sráccal egyetemben kiskutya szemeket meresztett.
- Because it's a girl party.- Mondta erélyesen Leigh Anne majd próbálta kituszkolni a fiúkat a nappaliból. Majd csatlakozott Perrie és a többi lány is a kitessékeléshez. De a fiúk mintha szoborrá váltak volna.
- De ez a mi házunk. És akár segíthetünk is.- Mosolyodott el perverzül Harry.
- Inkább segíts magadnak eljutni a szobádig.- Mondta Jasmine és próbálta a mellkasánál fogva kituszkolni a delikvenst.
- Akkor hát erőszakkal foglaljuk el Tróját!- Kiáltotta Harry, mire felkapta Jast és befelé vitte a nappaliba. Nem úgy ám, a többiek is szinte egyszerre kaptak föl egy-egy lányt és vitték be. Engem Niall vett a vállára, mintha egy toll lennék. Persze kalimpálhattam. Semmi esélyem nem volt. Annyira egyszerre indult meg az összes fiú, hogy volt egy sejtésem, hogy ezt előre megbeszélték, arra az esetre, ha nem látjuk őket szívesen. És milyen jól gondolták, hogy nem fogunk bele menni. Erre most? Legyőzött félként állunk a nappali közepén a lányokkal.
- Ez nem volt igazságos! Hisz ti erősebbek vagytok.-Nyújtotta ki Eleanor a nyelvét.
- Ez igaz. De ti nem engedtetek be.- Válaszolt Louis a barátnőjének mire mindannyian megforgattuk a szemünket.
- Akkor szerintem kezdjünk el kipakolni.- Mondtam a lányoknak és elkezdtem kivenni a táskámból a cuccokat.

Sziasztok! Tudom későn hoztam a részt és eléggé rövidke is lett, de remélem tetszik. A kövi már valamelyik fiú szemszögéből lesz elméletben úgyhogy azért gondoltam, hogy itt hagyom abba. Ha láttad akkor kérek egy pipát valahova, vagy egy kommentet vagy a chatbe szeretném ha hagynál nyomot magad után. A kövi rész nem tudom mikor jön de igyekszem. Ciao!
xxRozamundaxx

1 megjegyzés:

  1. Szia!!!!Tök jó a blogod ;) imadoooom mikor jon kovi resz??? *-* legyszi nezz be az enyembe: http://1dwithmeee.blogspot.hu/ koszii xxDóri

    VálaszTörlés