2014. január 31., péntek

11. rész: A "pijama party"

Harry szemszöge:
Olyan vicces volt nézni ahogy a lányok letörten kipakolják a holmijaikat a nappaliban. Ezt a banda személyes győzelmének veszem. Miután Dani felhívta Liamet, kezdtük el kiépíteni ezt a stratégiát. És én játszottam a főtüzér szerepét, mint ahogy azt a srácokkal megbeszéltük. Tudom, hülyén hangzik mert az is, de erre szükség volt mert hát nem akartak a lányok beengedni. Olyan könnyedséggel kaptam föl Jast, hogy még én is meglepődtem. Olyan kis törékeny. Ezért aztán óvatosabban tettem le. Persze tudom, hogy ember meg minden de akkor is vigyázni kell egy lányra. Míg a csajok kipakoltak mi csak diadalittasan néztük őket a fiúkkal. Tetszett nekünk, hogy mi nyertünk.
- Naa. Mi tart ennyi ideig?- Nyávogott Lou mellettem és a lányokra nézett.
- Mindjárt megvan na. És amúgy is. Ti itt se lehetnétek.- Mondta Eleanor csípősen a barátjának. Hát igen. Igaz, nem a legelegánsabban "hívattuk" meg magunkat de hát így volt esélyünk. A nők megrendíthetetlenek. Ezt már megtapasztaltam.
- Huhh. I'm ready.- Mondta Fleur és lehuppant a kanapéra. Utána sorban a lányok is végeztek majd egy egész kanapén csak lányok terültek el. Elég furcsa volt látni, elvégre ez egy pasi-ház és most a lányok vannak létszámfölényben. De szerintem ez egyikőnket se zavarta.
- Akkor mi a terv?- Csapta össze a tenyerét Liam és a lányokra nézett.
- Hát elméletben az lett volna, hogy kibeszéljük a pasikat, de hát ez fuccsba ment.- Mondta Perrie és végignézett rajtunk. A lányok meg csak helyeslően bólogattak.
- Most miért? Attól még, hogy itt vagyunk lehet csajos traccs-party. Majd mi is beszállunk.- Nézett Niall meggyőzően. Viszont ahogy láttam a lányok nem enyhültek meg.
- Felőlem.- Ült fel Fleur akit követtek a többiek.
- So. Olyan nagy feje van Liamnek nem?- Kezdte el, vadul gesztikulálva. Látszott, hogy csak viccel. Erre a csajok is felélénkültek.
- Ugye? Én is azt nézem mindig. Meg láttátok Harry orrszőre milyen hosszú? Egyszer be kéne fonni.- Kapcsolódott be Jasy is. Na jó. Ez fájt. Elnevettük magunkat a lányokkal együtt.
- Oké. Lehet ebből ennyi elég is volt.- Kacagott még mindig Liam.

Fleur szemszöge:
Nem tudtam, most mihez kezdeni, így hogy a fiúk kedvesen elutasították a "kérelmünket", miszerint CSAJ bulit szeretnénk tartani. De úgy láttam a többiek se tudtak nagyon mit tenni a helyzettel, így beletörődtünk.
- Akkor szerintem vegyük át a pizsit.- Mondta Anne. Én is egyet értettem vele és már fogtam is meg a táskám pántját, hogy megyek a fürdőbe. A többiek is ugyan ezt tették majd felálltunk de a fiúk elállták az utunkat.
- Hova hova?- Kérdezte Zayn egy óriási vigyorral.
- Átöltözni.- Mondtam ki az egyértelműt. Tuti, hogy csak szívatnak.
- És itt nem jó?-Mosolygott Harry huncutul. Hát persze. Öt tizenéves srácnak mi más lenne a legideálisabb, mint, hogy sok lány öltözködését nézhetik. Igen ám, de abból nem esznek.
- It's very complicated for you. Doesen't matter.- Válaszolt Perrie és elindult de a fiúk még mindig nem voltak hajlandók mozdulni. Istenem add, hogy ne az legyen mint percekkel ezelőtt.
- Na jó. Hagyjuk őket. Úgy is vissza jönnek.- Mondta Niall hirtelen majd arrébb állt.
- Köszönjük.- Mondta Jade és mi lányok megindultunk a fürdő felé. Bent míg öltöztünk, méltatlankodtunk egy kicsit, hogy ez milyen már de a végén arra jutottunk, hogy elvégre az övék a lakás és hát most csak nem fognak megerőszakolni. Nagyon jó pizsije volt mindenkinek. Én még Jasminenel vettem egyszer egyet-egyet magunknak és azóta ilyen bulikba is csak ezt viszem ahogy ő is az övét.

Én pizsim:











Jasmine pizsamája:











Perrieé:











Eleanor pizsije. (Nekem nagyon tetszik):

















Jesy pizsije:










Leigh Anneé ( Olyan széép *-*):











Jade pizsamája:












Dani pizsije:











Miután mindenki megdicsérte a másik pizsamáját visszacaplattunk a nappaliba ahol a srácok vártak. Kicsit kínos volt mert hát fiúk előtt nem igen voltam pizsiben meg amúgy is szégyenlős vagyok de "bebújtam" Anne háta mögé, így nem látszódtam annyira. Viszont a nappali közepére érve el kellett hagynom a "pajzsom" mivel elég hülyén mutatnék Anne mögött.
- Huhh, lányok. Jól néztek ki!-Nézett végig rajtunk Louis.
- BATMAANN!!!- Ordított fel Liam majd odaszaladt hozzám és felemelt majd megpörgetett a levegőben. Elég vicces jelenet volt, mert még nem voltam olyan magasban és váratlanul is ért ezért elkezdtem kapálózni a lábammal.
- Jól van, jól van. Csak tegyél le.- Mondtam neki nevetve, mert még mindig a semmiben "lógtam" ami nem tetszett annyira. Jobb szeretem ha két lábbal állok a talajon.
- Hupsz. Sorry. Csak tökre megörültem.- Nevette el magát majd le is tett... Végre.
- Akkor mit szeretnétek csinálni?- Kérdezte Harry.
- Ömm. Háát... Izé...- Vakargatta a fejét Pezz. Egyet értettem vele. Most, hogy itt vannak a fiúk nem igazán tudunk mit csinálni.
- Nekem mindegy csak ne üvegezzünk. Rossz emlékeim vannak.- Mondtam és végignéztem a srácokon. Tudom, hogy a fiúk erőszeretettel üvegeznek, de én nem szeretem.
- De miért? Mi történt?- Érdeklődött Zayn.
- Semmi különös, csak mindig ilyen hülye feladatok voltak amit én sose csináltam meg.- Magyaráztam úgy hogy lehetőleg megértsék.
- De ez tök jó ötlet. Naa. Mi nem adunk olyan feladatot.-Nézett rám kiskutya szemekkel a göndörke.
- És ezt pont a te szádból higgyem el?- Nevettem fel.
- Nekem is tetszik. Naa. Kérlek Fleur.- Nézett rám immár Zayn is meresztett szemekkel. Aztán jöttek a többiek is. Na kösz. Jobb lett volna ha meg se szólalok.
- Oké. Legyen.- Adtam be a derekamat végül, mire mindenki elkezdett ujjongani. Nem gondoltam volna, hogy ez ilyen nagy öröm. De hát elvégre én vagyok a vendég, nekem kell alkalmazkodni.
- Nem lesz semmi. A fiúk nem olyanok. Még Hazz is tudja hol a határ. Bár lehet nem látszik.- Kuncogott fel Perrie mikor oda jött hozzám.
- Igen. És ha valami olyan lesz akkor elküldjük őket és csinálunk egy igazi pizsi-partyt, oké?- Mondta Jade és ezzel már teljesen biztositottak afelől, hogy nem lesz olyan vészes. Bár azért gondoltam, hogy a srácok normálisabbak ilyen téren. Ezek után három fiú, név szerint: Harry, Niall és Louis kimentek, az üvegért meg gondolom még nasit hoznak és Liam meg Zayn maradt velünk lányokkal.
Mig a One Direction huzamosabb fele elvolt mi a maradék fiúval elrendeztük a nappalit és letettünk mindenkinek egy párnát amire ülni fog. Elhelyezkedtünk majd a többiek meg is jöttek. Louis kezében volt egy sörös üveg, meg egy jókora tál chips, plusz még két 1,5 literes üditő a hóna alatt. Harry hozott még üditőket, egy tálcán néhány szendvicset meg poharakat és szivószálat, Niall kezében pedig rengeteg édesség volt. Úgy ölelte magához a sok zacskót. Majd ők is letelepedtek és eleinte középre tettek mindent, hogy mindenki elvehesse amit akar. Egyszer Niall oda dobott nekem egy gumimacikkal teli zacskót egy kacsintás kiséretében. Lou elhelyezte az üveget és megpörgette. Az üveg szája a mellettem ülő Eleanorra mutatott.
- Truth or dare, Eleanor?- Nézett cinkosan barátnőjére Louis.
- Felelek.- Mondta magabiztosan mire a fiúk csak fújoltak. A répaimádó gondolkodott kicsit, majd egy gonosz vigyor keretében kérdezett.
- Hol voltunk akkor mikor a legjobb együttlétünkben volt részed?- Huhh. Erre a kérdésre nekem is kidülledt a szemem. Jesszum Pepi.. Itt aztán nem cicóznak. Barátnőm elég erősen elpirult és lehajtotta a fejét. Meg is értem ez egy elég kinos helyzet. A fiúk meg csak felnevettek és lepacsiztak barátjukkal.
- Ömm... Még Franciaországban.- Mondta félénken a lány, majd már fogta is az üveget és pörgetett. Leighnél állt meg.
- Felelsz vagy mersz?- Tette fel a megszokott kérdést El.
- Felelek.- Jött a válasz. Erre a fiúk megint fújolni kezdtek. Hát persze. Szeretnének egy kis actiont.
- Akkor.. öhh... mikor csókolóztál először?- Kérdezte Eleanor.
- Azt hiszem, tizenöt voltam.- Gondolkodott el és már pörgetett is. Zaynen volt a sor.
- Merek.- Jelentette ki büszkén és kihúzta magát. Erre Leigh felénk fordult és a lányokkal elkezdtünk konzultálni. A végén ez sült ki belőle.
- Menj ki és hozz a hűtőből valami mélyfagyasztott dolgot és tedd be a gatyádba... Előre.- Felnevettünk a lányokkal. Zayn pedig segítségkérően a fiúkra nézett. Ők is le voltak döbbenve de nem tudtak mit csinálni. Kiment a delikvens és valami mélyfagyasztott tésztával tért vissza, majd előttünk betette a nadrágjába. Néhány cifra káromkodás után leült, mire a mellette ülő Liam csak biztatóan megveregette, barátja vállát. Ekkor rajtam állt meg az üveg. Reméltem, hogy ez az este folyamán nem fog bekövetkezni. De a fiúk biztos kedvesek. Nem mondanának semmi rosszat.
- Felelek.- Vágtam rá azonnal. Legalább ezzel bebiztosítottam magam valamennyire. Megint méltatlankodás tört fel a fiúkból. A félig pakisztáni fiú gondolkozott kicsit majd kérdezett.
- Hogy hivták az elsö szerelmedet?- Na ez könnyű lesz. Köszi Zayn.
- Dan, volt a neve.- Mondtam meg reflexből. Nem volt valami tartós a kapcsolatunk mert szinte pár nap után otthagyott. A kurta válaszom után megragadtam az üveget és pörgettem. Liamre került a sor. Persze ő is mert. Neki az a feladatot adtuk, hogy nyalja meg a falat. Hát igen. Egy kis habozás után megtette majd ment tovább a kör. Lassan mindenkire sor került és Zayn is kiszedhette a gatyájából a zacskót mikor már úgy nézett ki mintha összevizelte volna magát, meg eléggé ki is volt akadva már, hogy a "büszkesége" sínyli meg a feladatot. Mikor rám harmadszorra került a sor felelni akartam, de azt mondták, hogy "elfogyott a felelésem". Na remek. Ekkor Harry adta nekem a feladatot.
- Akkor menj ki a fürdőbe és kend be a hajad fogkrémmel. Ma majd moshatsz itt hajat.- Na ez kedves. És mindenki engem nézett. Jasy oldalról megbökött a könyökével mikor már elég sok ideje gondolkodtam. Rá néztem, majd elindultam egy irányba. Csak hát nem tudtam, hol a fürdő.
- Ömm. Merre van?- Kérdeztem visszafordulva a csapat felé.
- Egyenesen majd a második jobbra.- Válaszolt Louis. Meg is találtam a helyiséget majd azért nem akartam az egész hajam beragacsozni igy csak a végét kentem be. Remélem ez is elég. Visszafele megbotlottam egy párnába és pont Niall elé estem aki hirtelen kapott utánam, hogy megtartson. Szép jelenet volt, nem mondom. Mindig kínos helyzetbe hozom magam. A többiek persze csak nevettek az ügyetlenségemen.
Gyorsan felálltam majd a helyemre ültem és pörgettem. Majd Liam és Louis után Niallen állt meg a palack. Persze ő is mert. A fiúk összesúgtak, majd gonoszul Niallre néztek. Persze ő nem félt tőlük mert a haverjairól volt szó.
- Állj ki az utcára és mutasd meg magad alulról.- Na ez tényleg durva kérés volt. Bár kinéztem belőlük.
- Na az kizárt.- Tiltakozott a szőkeség.
- Akkor zálogot adsz. Vetkőzz.- Utasította nevetve Harry. A fiú tök lezseren lekapta magáról a pólót és oldalra dobta. Mamma Mia! Milyen teste van?! Valami eszméletlen. Nem bírtam ki, hogy ne nézzek oda. Persze csak diszkréten, hogy senki se vegye észre, hogy bámulom, de tényleg nagyon jól nézett ki. Ő csak pörgetett majd visszaült és hátul megtámasztotta kezét a padlón. Most miért csinálja ezt velem? Na jó. Ilyenekre ne is gondoljuk. Hülye hormonok! Lement még néhány kör, majd míg a többiek elmentek még néhány kellékért az este további részéhez én bementem fürödni. Csak pasi tusfürdők meg samponok voltak. Hurrá. De hát az is jobb mint a semmi. Mert én nem hozam magammal ilyeneket. Nagyban mostam hajat, mikor úgy hallottam nyitódik az ajtó...

Na, Hola Amigas! Hiányoztam? Remélem tetszett ez a rész és JELEZNI fogjátok nekem KOMMENTBE vagy CHATBE vagy PIPÁLTOK mert nagyon jól jönne a visszajelzés. A pipálással tényleg nem kell sokat veszödni. Csak annyi, hogy klikkeltek egyet. Pls. Sokat jelentene. :)) Na de csak ennyit akartam Ciao!
Rozamunda xox

2 megjegyzés:

  1. Nekem nagyon tetszett a rész, és Harry szemszöge *_______*
    Siess a kövivel ! ;)

    VálaszTörlés
  2. Uristeeeeeen aa ez nagyon joooo :)
    Siess a kovivel *-*
    xx

    VálaszTörlés