2014. február 18., kedd

Csopiiii :D

Sziasztok!
Most nem résszel jöttem, hanem bejelenteni valóval. Mégpedig azzal, hogy *dobpergés*.... Ma Megcsináltam A Facebook Csopiit A Blognak Hadműveletet hajtottam végre. Röviden az: MMAFCABH-t :DD Na de vicctől eltérve. Mivel nem igazán kaptam se kommentet, se chatbe sem írtatok ezért szeretném nektek az információ közlést felém megkönnyíteni, mindennapjaink közkedvelt közösségi oldala segítségével. :D Ide aztán azt írhattok amit akartok. Pl.: Hogy tetszik a blog, Hogy találtatok rá, Mit kéne javítani, stb. stb. SŐT! Még a világválságól is cseverészhetünk :D Én azt csináltam az egyikbe. (Mondjuk senki se válaszolt a bejegyzésemre de mind1. Ez csak egy személyes kudarc :D)
Na de most már nem fecsegek annyit. Aki olvassa/véleményezné a blogot az nyugodtan csatlakozzon és írja le amit akar. Kattincsatok rá a szövegre:


FACEBOOK CSOPII <3

Üdv.: XxRozamundaxX

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése