2014. március 11., kedd

14. rész: The swimming party :D

Miután kiszálltunk a kocsiból Niall megfogta a slusszkulcsát, majd egy ügyes mozdulattal bezárta a kocsi ajtót és a zsebébe temette a kis tárgyat. Elindultunk, de egy időre megtorpantam. Egy uszodát láttam magunk előtt, ami nem tűnt valami átlagosnak.
- Niall. What is this?- Böktem a mutatóujjammal az említett épület felé.
- Mi, mi? Egy uszoda!- Nevetett fel, majd vissza lépdelt hozzám és a kezemnél fogva elkezdett húzni. Én ezt nem hagyhattam annyiban, ezért a másik kezemet az alkarjára tettem, majd megint megálltam.
- De mi mit keresünk itt?- Értetlenkedtem még mindig. Nem tudtam felfogni, hogy vajon mit is akar.
- Hát a többieket! Mind itt vagyunk, és már csak rád várnak.- Kezdett húzni ismét, én pedig a gyorsasága miatt kocogtam mellette. Beértünk az óriási, aranyozott kapun és egy gyönyörű hallban találtam magam. A szőkeség még mindig csak maga után ráncigálva elvitt a kasszához és kért nekem belépőt. Amint meghallottam az árát, az állam a padlót súrolta. Megfogtam a mellettem álló srác pólójának szélét, majd óvatosan meghúztam, mire felém fordította a fejét.
-  I havn't got any money.- Mondtam sürgősen, és azon voltam, hogy elmegyek, és Niallt is viszem magammal, de ő csak szilárdan állt közben a farzsabébe nyúlt.
- Majd én kifizetem. És nem fogadok el tiltakozást, mert a többiek már rég bent vannak, és nem akarjuk megvárathatni őket, ugye?- Ellentmondást nem tűrő hangja miatt, csak morogtam egyet és lehajtottam a fejem. Viszont, mikor meghallottam egy kedves női hangot felemeltem, és a pultos kérésére kinyújtottam a karom, hogy rám tudja tenni a karszalagot. Elindultunk és megint azon kaptam magam, hogy az ír fiú után loholok. Kábé az előtér közepén vágott fejbe a felismerés, miszerint nem hoztam magammal fürdőruhát. Újra megvetettem lábaimat, de ezúttal, kérdésem megelőzve tájékoztatott Ni arról, hogy a lányok már elhozták nekem. Legalább ezt is tudjuk. Gondoltam magamban, majd követtem az előttem trappoló srácot az öltözők felé. Beérve az előtérbe ott volt két ajtó, a hozzájuk tartozó két jelzéssel, hogy melyik a lány, és melyik a fiú. Niall maradásra utasított, majd bement az öltözőbe. Pár perc múlva kijött fürdő nadrágban, kezében a bikinimmel.


Arcomra pír szökött, amint végignéztem testén. Olyan jól nézett ki. Na jó! Ezt most verd ki a fejedből! Ilyenekre NEM gondolunk! Korholtam magamat gondolatban, és lehajtott fejjel vettem el Nialltől a fürdőruhámat. Gyorsan magamra kaptam és csak ekkor vettem észre, hogy konkrétan senki sincs itt. Az öltöző is üres volt, és a pénztárnál se álltak. Kiléptem az öltözőből majd oldalra néztem, ahol megláttam Niallt a falnak támaszkodni. Felé fordultam és elég feltűnően a dekoltázsomat figyelte, majd felnézett a szemeimbe. Mosolyra húzott szájjal intett , hogy menjek előre. Ez eddig mind nagyon jó, csak nem tudtam, hogy merre kell mennem, viszont ekkor már a fiú előtt álltam. Megindultam egy bátortalan lépéssel előre, nem tudtam, mit csináljak. Egy kezet éreztem meg a hátamon, majd Niall beért és mellettem sétálva vezetett egy jobbra lévő ajtó felé. Elég kényelmetlenül éreztem magam, közelségében, ezért próbáltam tőle elhúzódni, de nem igazán ment, mert az meg bunkóság lett volna, ha átmegyek a folyosó másik oldalára. Benyitott az ajtón, és ami a szemem elé, tárult az valami hihetetlen volt. Az állam a padlót súrolta, lábam a földbe gyökerezett.


A mellettem álló fiú csak nevetett rajtam, majd bombát ugrott a medencébe. Körbe néztem, de a többieket nem láttam sehol. Pont mikor nyitottam a számat, hogy megkérdezzem Nit, Harry rohant be nagy ordítozások közepette a medencébe. Mögötte, immáron normál tempóban, jöttek be a többiek. A lányok odajöttek hozzám, míg a fiúk a medencéből kiabáltak nekünk, hogy jöjjünk be. Elég sok időbe telt, míg kicsit lecsitítottuk a srácokat, hogy nem szeretnénk hallás sérültek lenni, de nagy nehezen sikerült halkabbra venniük a hang erőt. A lányok adtak nekem egy törülközőt, és mindannyian letettük a sajátunkat egy-egy székre, majd mentünk a fiúk után. Mondhatom, jó fürdők vannak itt Stockholmban. Nagyon sokat nevettünk és mikor a fiúk kifáradtak, és elmentek enni, tudtunk egy kicsit úszni is a lányokkal és úgy csevegni. Este felé, mikor már eléggé leharcolt volt mindenki, elindultunk haza, majd még egy pizzát ettünk egy éttermbem, és utána mindenkit hazavittek a srácok. Egy nagyon jó napot zárhattam ezzel, és bár lehet, hogy ezek után hülyén fog hangzani, de jó volt a szállodai szobámban, nyugisan elaludni.

Sziasztok! Mi a prézli? Remélem tetszett a rész. :D Tudom, tudom, hogy nem lett hosszú  meg minden, de ez sajnos így sikeredett. Azért remélem nem lett olyan szörnyű :) Puszikálok mindenkit, és legyetek rosszak :D
xxRozamundaxx

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése