2014. március 13., csütörtök

15. rész: A körút

Két nap telt el a fürdőzésünk, és négy az érkezésünk óta. Grace már hazajött és nagy részben azzal töltöttük a napokat, hogy szuveníreket vettünk, néhány érdekességhez elmentünk és Jackot vittük sétálni vagy játszottunk vele, trükköket tanítottunk neki. A mai nap egy elég szomorú nap volt a számunkra, ugyanis holnap már mennünk kell tovább, így a ma minden érdekességet megnézünk amit eddig kihagytunk. Így hát a telefonomat és a kamerámat "beizzítva" készültem a mára. Annyit fogunk járkálni szerintem, hogy le fog szakadni a lábunk, de ez egy jó nap lesz. Jassékkel, pontosan tudtuk ezt, tehát mindannyian kényelmes szerelésbe öltöztünk.

Én ruhám:

Jasmineé:

Graceé:

Most kivételesen Grace jött elénk, hogy a szállodából tudjunk egyenest, indulni a kis körutunkra. Lábaink Stockholm utcáit koptatták, míg elértünk egy viszonylag messzebb lévő busz megállóhoz, ami most nem turista járat volt, mert mi szívesebben nézünk meg mindent közelebbről, és Grace úgy is tud mesélni néhány dolgot. Első megállónk a városháza volt,minek tornya félelmetesen, tekintélyt parancsolóan magasodott fölénk.

A városháza után, a Királyi palota következett /Kungliga Slottet/:

Mire kijöttünk ebből is, az állunk a padló alatt, már a pokolt súrolta. Többször is figyelnem kellet, hogy ne csorogjon ki a nyálam a nagy ámulatba. Valami ész-veszejtő. Minden elismerésem aki megtervezte, meg akik megcsinálták.
Ezek után ellátogattunk a stockholmi Hadtörténeti Múzeumba /Armémuseum/:

Még megnéztük a Vasa múzeumot és még sok mindent.

Vasa múzeum /Vasa museet/:

Hajós sziget /Skeppsholmen/:

Rengeteg helyen jártunk, és rengeteg mindent láttunk Stockholmban. Ez a nap eszméletlen volt, és ha belegondoltam, hány város fog még nekem ennyi élményt, ajándékot, emléket, tudást adni, megborzongtam. Hihhetetlen, hogy itt vagyunk, és még a felén sem vagyunk túl ennek az egésznek. Holnap fájó szívvel fogom itthagyni ezt a csodás várost, ami a maga különlegességével és szépségével bűvöli el az embereket. Holnap este már, egy másik, teljesen már ország határain belül fogom nyugalomra hajtani a fejem, és várni a másnapot, hogy vajon mi mindent tartogat számomra.

Na sziasztok! Sajnálom, hogy ez csak egy ilyen apró rész lett, de remélem a képek kárpótolnak. Az igazság, hogy szerintem nem nagyon volt mit beletenni ebbe a részbe. A következőt megpróbálom hosszabbra írni, ígérem. Addig meg, amíg hozom, legyetek rosszak ;) I hope you enjoy it!