2014. április 10., csütörtök

18. rész: Cleveland

*1 hónappal később*



Buenos Airesen kívül, még jártunk Firenzében, Las Vegasban, Amsterdamban, Istambulban, Cairoban, Rio De Janeiroban, és most indultunk Ohio-ba, pontosabban Clevelandbe, ahol már vár ránk Rose. Ő már a gimnázium első évének utolsó szakaszában elköltözött Londonból, de tartjuk a kapcsolatot, és az alatt az idő alatt is nagyon szoros barátságot kötöttünk, mivel szinte ő volt az egyik legnormálisabb a társaságból. Jaminennel jól megértették egymást, például mikor én úgy viselkedtem mint egy ötéves, és ők voltak mindig a program szervezők. Ők bonyolítoták le a találkozókat, és ez pont így volt jó. Majd nagy szerencsétlenségre el kellett költöznie a családjával, mivel az apukáját áthelyezték amerikába, és nem maradtak itt. Így hát csapodt-papott összecuccoltak két hét alatt, majd menniük is kellett. Mondanom sem kell, mindenben segítettünk Rosenak, a lányokkal, hogy ami időt megspórolunk, azt kihasználva minél többet szórakozzunk így utoljára együtt. Most meg, cirka három év levelezés, videochatelés meg minden után, újra láthatjuk egymást, ami hihetetlen volt. Még Cairoban beszéltünk erről Rosenak, aztán egy hirtelen ötlettől vezérelve Jasminnel együtt újra szervezkedésbe fogtak, és sikerült a többieket is meghívni ide. Grace és Ashley is ide tart, és tudtommal maximum holnap délre már mind itt leszünk. Mivel mi Jasminnel lefoglaltuk a szállást, így mi okvetlen a szállodában háltunk, de ez így pont kapóra is jött, mert így Rosienál mindannyian kényelmesen elférnek. A repülőről leszálva már szinte rögtön egy vadul vigyorgó fejet találtam, ami mögött két felnőtt állt. Immáron három évvel öregebben mindanyiónknak benőtt a feje lágya, és érett felnőtekké cseperedtünk. Gondolná ezt bárki. Viszont én úgy dobtam el a bőröndjeimet ahogy voltak, és teljes erőmből rohanni kezdtem rég nem látott barátnőm felé, miközben ő csak mosolygott. Azt hitte meg fogok állni. Hát rosszul hitte. Mint egy meteorit, úgy csapódtam neki, ezzel a mögötte állő szüleit is hátrálásra kényszerítve. A nagy erőhatástól, úgy dőltünk hátra mint a dominó, és még az volt a szerencsénk, hogy az Mr.Campbelle elég erős, és gyors volt ahhoz, hogy megfogjon minket. Én kábé fél percig próbáltam Roseból még a lelket is kiszorítani, majd nagy nehezen sikerült lelöknie magáról.
- Fleur, kislányom. Jól érzed magad?- Nézett rám kétkedve, egy kedves mosoly keretében Rose anyukája, majd óvatosan megöleltük egymást.
- Persze anyu. Csak megállt agyilag az öt évesek szintjén.- Válaszolt helyettem barátnőm, mire mind elnevettük magunkat. Az apukájával is üdvözöltük egymást két puszival, majd még egy gyors bocsánat kérés után, Jas is megérkezett. Mosolyogva néztem, ahogy mindenki üdvözöl mindenkit, majd Mr. Campbelle megfogta a bőröndjeink felét, majd elindultunk az állomásról. Szerencsére nem laktak olyan messze, és negyed óra alatt már ott is voltunk náluk.
- A többiek mikor érkeznek?- Kérdeztem meg Jasmineékat az isteni vacsora közben amit Mrs.Campbelle készített nekünk.
- Ashley hétkor, Grace pedig tíz körül.- Mondta Jasmine fölnézve a tányérjáról.
- Alig várom, hogy csajos napokat csináljunk, úgy mint régen.- Lelkesedett Rose, és az asztal fölött megfogta a kezünket, amit a szülők csak egy félmosollyal néztek. Ebbe belegondolva én is fölvillanyozódtam, majd bekebeleztem a maradék kajámat.
Még úgy egy órát maradhattunk ott, majd sajnos mennünk kellett a hotelba. Elköszöntünk, majd fogtunk egy taxit és hazakecmeregtünk. Fürdés után bágyadtan ültem le a laptopom elé, hogy felnézzek twitterre. Kiírtam a jelenlegi álláspontomat az USA-ról, és hogy milyen jó volt találkozni Rosezal, majd nem sokra rá, érkezett is az értesítés, hogy üzentek nekem twitteren, privátba. Lou, a fiúk fodrásza írt rám. Amint elolvastam még izgatottabb lettem, majd kikiabáltam Jaminenek, hogy jöjjön ide...

Na Ciao! Bocsánat, hogy sokáig nem voltam meg minden, viszont most újult erőkkel érkeztem meg hozzátok, újjult ötletekkel. Remélem tetszett a rész és adtok magatokról valamilyen élet-jelet :)
Rozamunda

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése